Thursday 21 July 2011

Hari-hari yang gagal

Yeah..seperti biasa dan hari2 yg sebelumnya
hari ini aku masih lagi gagal melelapkan mata pada waktu yg normal
tidak seperti orang laen, pada waktu ini mereka baru bangun dari tidur untuk meneruskan hidup
tidak seperti aku yang masih belum mampu tidur seperti mereka
entah virus apa yang dah melekat kat dalam badan ini
sudah hampir 3 bulan aku macam ni
malam berjaga dan siang melelapkan mata
kadang2 aku stay x tido sampai 1 hari dengan niat nk btolkan balik time tidur ini
tapiiiiiiiii hampa, apa yg diharapkan x menjadi
time tidur aku masih jugak terbalik
aku buat kerja2 berat sebab nk bagi badan penat than boleh menimbulkan nafsu tidur yg melampau
tapi  masih tidak berhasil
sebabnya, walaupun badan sudah penat, mata dah rabak tapi hanya 1 benda ini yang sentiasa aktif
OTAK OTAK OTAK
otak ini tidak pernah penat, mengantuk, berehat
sentiasa berfikir macam2 hal
macam2 cara dibuat untuk merehatkan OTAK ini tapi gagal
entah apa yg difikirkan
maybe
MY LIFE IS SUCKS!
maybe
I am a LOSER!
maybe 
I am too stupid to think about the past
maybe
???????
I'm tired to be like this
it's not FAIR
GOD please give me back my normal life
GOD please brainwash my head
GOD bless me please
GOD give me happiness
GOD please guide me
i want my life before this fucking 4 months
this 4 months is really2 killing me
im so depress here..damn!
there are so many stupid things inside my head
-MYHEADCORRUPT-

2 comments: